24.3.18

REFLECTING

ik ben
ik ben hier

jij
jij bent daar

met haar
en ik

ik ben hier
met mij.

Zo anders
dan voorheen

dan ik ooit
gekend
heb.

Zo nieuw
zo spannend
zo anders
zo vernieuwend
& zo bang
ben ik.

Bang
voor wat nu speelt

Blij
voor onze
vernieuwde verbinding

Sterker
sterker dan ooit
voorheen mogelijk.

&

nog
verlang ik

voel ik
ervaar ik
mezelf

voel ik
wens ik
wil ik

s a m e n
zijn

z i j n
zoals nooit tevoren
nooit zo ervaren
openheid
naar mezelf toe
& zekers naar jou toe.

mijn eigen
eigen lijf
dat aangeeft
dat verstart
dat zich opent
dat zich sluit
dat zich afwendt
dat zich verlaten voelt
dat zich uitstrekt

naar jou
mijn liefste
naar jouw
zijn

voelend
aftastend
voedend
verlangend

aanrakend
aftoetsen
wat echt is
wat onecht is

wat onecht is
verlaat mijn lijf
met mijn
maanbloed

rijkelijk
wijselijk

zoveel wijsheid
from within
voelbaar
liefdevol
koesterend
mezelf zacht aanrakend
teder
strelend
energetisch

ik voel tranen
opwellen in mijn keel
een brok
die opkomt

hier
ben ik

jij bent
daar

met haar

als een vogel
zo vrij

wil ik zijn
ben ik aan het
worden

vrij
om
s a m e n
met jou

te  z i j n
zo bijzondere

gewaarwording.

V R I J
Z I J N

met jou
met mezelf

S A M E N
verdiepen we onszelf
uitdiepen
poring over


R E F L E C T I N G

ik wil
mijn liefste

bij jou zijn
met jou zijn
& daardoor nog meer
bij mezelf zijn

mm..
m..m..

samen veranderen we
samen evolueren we
samen worden we meer onszelf
samen
in zijn.

A A N W E Z I G.


_TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten