24.3.18

MIJN LIEFDE

mijn geliefde
woorden dwarrelen
in mijn zijn

gevoeld
willen geleefd worden
gezegd
adem gegeven

words from within..

blood that fluids
rijkelijk
mijn
bloed dat zich een weg
uit mij baant
stroomt

een innerlijke
reiniging
een
héélworden

nog meer vrouw zijn
mijn vrouw
zijn
jouw vrouw.

en ik voel
een zachtheid in me
een koestering
een tederheid
a knowing..

en begeleid in stilte
dat wat gaan mag
dat wat vergezeld van mijn
bloedstroom
mijn lijf verlaten mag

het is goed zo

ik groei
er groeit iets in mij

een bewust
zijn
van meer precisie
meer bewust kiezen voor

woorden die precies uitdrukken
wat ik ervaar
wat mijn lijf ervaart

ik koester mijzelf
leg mijn handen op mijn buik
ik erken mijn schoot

haar kracht
from within

zoveel nog te leren
zoveel nog te beleven

samen
met mij.

ik koester mijn gedachte
aan jou
mijn liev
mijn man

zakken
zakken doe ik
in het leven liefhebben
zoals het is

nog meer zakken
in mezelf
& openlijk afstemmen
op wat me voed
op wat me versterkt
op wat me vervult
op wat me mij maakt

en jij
jij mijn liefste
hoort daarbij

bij de stroom van het leven
bij de stroom van mijn bloed
dat stroomt

voor beiden van ons
voel ik.

S T R O M I N G...

met jou stroom ik
met jou deel ik
wat diep diep
van binnen om aandacht vraagt

heb mij L I E F
& leer mijzelf L I E F H E B B E N
leer mij wat jij leert

want W I J
wij tweeën
wij zijn E E N

voor nu
& altijd.

_TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten