24.3.18

DE DEINING

Verbinding
samen één.

één stroming
verbonden door twee
in balans
in balans houden we elkaar

rakend aan elkaar
afzonderlijk &
ook saâm

aangetrokken tot
elkaar
in één beweging

een flow
een deining
van liefde
ontvangen & delen

aan
elkaar

van jou
naar
mij
en tegelijk
in één

ademteug
tegelijk terug
van mij naar
jou

mijnliefste

Ik voel een stroming
een beweging
iets nieuws
iets ongekends

iets goud's
heb ik in handen

mijn vingers..
raken jouw vingers

ik voel vibratie

als een kristal
dat groeit

facet
per facet

wordt een prachtig
schouwspel
toonbaar

met jou
mijn liefste

met j o u

facet per facet
groei ik
aan
raak ik aan
aan mezelf.

Ik voel
je
ik voel mijn hart
zich openen

facet per facet
voel ik haar
oorspronkelijke
staat van
z i j n

zo intens
zo mooi
zo teer
nog

kan een facet
afbreken
kan het pijn doen

& ik beweeg mee met
de deining

op & neer
hier & nu.














_TM ❤︎

Geen opmerkingen:

Een reactie posten