25.3.18

'K KOESTER ME

ik zoek
eva cassidy
weer op

ik heb
nood aan
koesterende
klanken

die mij raken
aanraken

tot diep van
binnen

mijn tranen
omhullen
mijn pijn
& mijn verdriet

ik voel verzet
zoveel verzet

komt opnieuw
aan de oppervlakte

ik wil wegrennen
vluchten
ontvluchten

ont
aanraken
me omkeren

& gedag zeggen
zeggen
dat het voldoende
is zo

genoeg gevoeld
genoeg aanvaard
genoeg ja gezegd

ja
doe
maar

volg je eigen
hartklop
je eigen
beweging
je eigen verlangen

om je momenten
te delen
met

met haar.

Ik zeg
het
hardop

woorden
die ik gisteren
binnenhield

JA

ik wil  S a m e n
ik

wil
samen.

& zonder
haar

zonder haar & haar & haar
of wie nog komen
gaat

my mind is
distracted
& confused

ik wil dat het
stopt.

ik wil ni meer
voelen.

ni weer.

en de pijn
vertelt
me

dat ik nog
ni helemaal
ben geheeld
nog mag voelen

altijd meer
nog

mag voelen
keer op keer

tot ik écht
kan zeggen

JA
ik voel de pijn
ni meer.

& liefste
mijn liefste
ik zie er tegenop.

om keer op keer te voelen
mezelf mijn hart te beminnen
te omarmen
te voelen
& voelen
&voelen
&voelen

ik wil groeien
ik wil groeien
& bloeien

en voor nu
zit ik hier

& ben jij daar.


_TM


Geen opmerkingen:

Een reactie posten