25.3.18

FOR ME

there will be
no
crying

for me
the sun will
be
shining

cause
I feel
when
I'm
with me

it is
allright..

emoties
pijn
doordringt
mijn huid

mijn buik
trekt samen

en ik woel
ik voel
tranen

tranen
pijn
spanning

mijn liefste
en ik
vraag

mezelf

wat
wat maak
ik belangrijk

en ik tracht
de woorden
je woorden
te proeven

de liefde
die je uitsprak
hetgeen
je wél zei

met al je vreugde
in je zijn
zonet

en ik
ik ben hier

met mijn tranen
ik voel
ik ervaar

spanning
weerstand
afgunst

ik kijk
op

en zie
zie terloops
de

vuurtoren.

en ik.

ik ben hier
& voel
de afscheiding

& mag het voelen
zoals jij het jouwe
voelde
toen ik

ervoor koos
om
mijn verjaardag
elders
elders
te vieren
met mensen

..

ik kan het
plaatsen
in het grotere
plaatje

& voel
desondanks
verzet
& verdriet

ik wil
het

niet.

Ik wil het niet.
meer

_TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten