29.7.16

LETTING MYSELF FEEL THE LAYERS OF CHANGE

Letting myself feel the layers of fear

Naar aanleiding van de blogpost
van Andrea Scher,
heb ik mijn vorig bericht gepost.
Het deed me denken aan de periode
van Transformatie waarin ik nu zit.
Al enkele weken..

Ik voel hoe
de patronen die ik heb ontwikkeld
me tegen beginnen te staan.
Ik stel veel vragen aan mezelf,
wie ik ben,
hoe ik eindelijk ertoe zal komen
te doen wat ik zo graag doe.
Hoe het komt dat ik noch
voor mezelf begonnen ben,
noch voor een baas.

Ja,
het antwoord
op de laatste vraag
ken ik vanbuiten:
ik wil geen financiële afhankelijkheid
via een baas.
'Hoezo op een ander werken
om dan geld te ontvangen
om te doen wat ik wil en
om mijn eigen zaak op te bouwen?'

Ik heb immers
alle kwaliteiten
die ik zo kan aanwenden
bij een baas.

En toch..
zitten der bij mij
nog DUIDELIJK issues
die ervoor zorgen dat
een continue stroom
van overvloed
uitblijft.

Ik heb al zoveel geleerd,
heb mezelf via andere ogen
gezien.
Heb leren leven
met financiële onzekerheid.

Heb MAGIE ervaren,
WONDEREN en vooral
hoe ik zelf
mijn eigen wereld
kan creëren..

En toch..
blijft het gedroomde
uit
omdat eerder
aangenomen ideeën
mij belemmeren.
Ideeën van anderen.

En ik ben er zo klaar mee!

Vorige week
ontving ik
een gift
van mijn moeder
en dat brak
mijn hart.

Ik wilde het niet aannemen
én deed het wel
omdat ik het
zo nodig had.
Toen heb ik écht gezegd:

"NU wordt het anders!
Toon mij alsjeblief waar ik het anders mag doen.
Toon mij HOE.
En als ik ergens mijn wil opleg
en mijn intuïtie afwijs.
Toon mij dan een blauwe (speciale kleur) veer.
Opdat ik (h)erken dat ik mijn intuïtie mag volgen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten