1.12.13

WEER


Mmmm ben weer helemaal mee in mijn flow nu..

Wakker geworden naast mijn grote liefde ,
tijd gedeeld, liefdevol, warm vanuit alle cellen in mij aanwezig
Ook met Larseman 
zo'n lieve en spontane jongen 

Kostbare tijd met siss Ines in het bos
prachtige zonnestralen gezien
met de dauw- en regendruppels
als prachtige kristallen aan alle
grashalmen

kleuren!
heerlijke bosgeuren!

stralende blauwe lucht
lichtspektakels

frisse lucht
fijne gesprekken

Interessante lezing
gehoord over de Honingbij
Imkeren vanuit de kracht
van de bij.

Vanuit de samenwerking
van de bijen

Bijgeleerd
fijne gesprekken
lekkers gegeten

En zie het is slechts
14u24
nog een halve dag voor me!

Op naar nog meer plezier
en dankbaarheid
met de liefde in mijn cellen.

Liefs aan iedereen
die ik liefheb 

Heb een héle bijzondere zondag
wees aanwezig met alles wat je doet
kijk om je heen
en zie wie je liefheeft in welke vorm
dan ook.

Ik ga sebiet een experiment aan
met tamme kastanjes die ik net
nog raapte..
Ga ze proberen te laten poffen!

Eerst.. met "Follow the sun"
van Xavier Rudd lekker met foto's werken
nee, lekker spelen met foto's
genieten
Nagenieten!

Liefs liefs
TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten