8.12.13

FAMILIE

Gisteren een mooie dag gehad!
met familie

advocaat voorbereiding gedaan
lekker!

heerlijk gelachen
met mijn zussen
zalige sfeer
lang geleden...

gezelschapsspel gespeeld
sinterklaas langs geweest

lekker worstenbrood
en appelbollen gegeten

meringue's gemaakt
met de eiwitten
van de eiers
voor de advocaat

..

't was lang geleden
dat er nog zo'n
mooi contact was

danku danku
voor die samenkomst
voor ons thuis hier
voor mijn leven
dat van mijn moeder
dat van mijn zussen
dat van hun lieven
dat van hun kids

voor het huis hier
dat al zijn bestaan kent
van 1865 ofzo
waar verschillende
families huishouden
ooit ne nonkel van mijn grootvader
toen mijn grootmoeder en grootvader
mijn moeder, overleden broertje
en mijn tante
daarna mijn vader en moeder
nu mijn moeder
tijdelijk elizabeth en noah

en wie weet wie nog..
het huis met verschillende
gedaantes..

de ongelofelijke mooie tuin
met de ganzen, kip
prachtige fruitbomen
alles derop en deraan
aan vruchtbaarheid
die ons voorziet
van de heerlijkste groenten
& fruit
prachtige bloemen
en planten!
voortgekomen uit de
blijvende inzet, tijd
en passie van mijn moeder
hulp en ..

HEERLIJK!

Dank aan mezelf
dat ik terug in contact
kwam
met mijn moeder
en zussen

zonder dat gebaar
en die impuls
zou ik nog afgesneden
zijn
van als deze mooie
energie

elke keer
als ik hier
te bed ga
en een laatste blik
op de notenboom werp
dank ik God, het Univerum
voor deze thuis
de gastvrijheid
het gevoel van familie
de prachtige tuin
alles wat er is
en zal zijn
zolang mijn moeder's hart
blijft kloppen

Danku danku
laat deze plek
in het Licht staan
Licht & Liefde
naar deze plek
mijn moeder
en alle lieve vriendinnen
& vrienden die hier
thuis zijn.

Dank aan mezelf
voor mijn BEWUSTzijn
dat ik het als BIJZONDER
en ongewoon ervaar.

Heb een FIJNE zondag iedereen!

en bedenk eens.. wat is er misschien zo 'gewoon'
voor je, dat best ongewoon is, waarvoor je dankbaar mag zijn

 liefs
TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten