7.11.13

NERVEUS

ik ben nerveus
zenuwachtig

voel het al een tijdje
dat bewustzijn daar

is het van mij?
is het van een ander?

ok, het mag er zijn
adem in
zucht uit..

mm..

ik maak mijn huis in orde
voor een ontmoeting

is het dat?
mm..

ben gaan zitten
trok een kaart
over macht
controle..

voel nog steeds
die spanning

wat geeft mij rust?
trok weer een kaart

de angst in de ogen kijken..
ik aanvaard mijn angst en
laat het los

ok

ik doe verder
en
terwijl
zie ik ineens
meesjes op mijn terras

ik blijf staan
stil
en sla ze gade

zoo blij!
zo mooi!
zo dichtbij!

1
oh nog één
oh 3!
nee, 4!

ooh ;c))

vraag me af
of er een betekenis is
een boodschap?

ik zag eerder al
eekhoorntjes
op mijn pad


en nu
ik zo wil afronden
besef ik dat mijn
spanning minder is
yippie


TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten