6.11.13

IS DA ECHT?

is het echt zo dat
als ik me altijd
en overal
graag zie

accepteer hoe ik
mij gedraag
reageer
in het leven sta

dat ik dan
veel lichter door het leven ga?


Is het écht zo?
dat ik dan vrijer in het leven sta?
dat ik échter ben?
dat ik mij bevrijd voel!


zoveel aanbod
zoveel mensen met eigen ervaringen
richtingen
therapieën
manieren
gidsen

zoveel lijkt zo aantrekkelijk

mezelf zijn..

bij mezelf
mezelf zijn
valt soms al tegen

kom ik erachter
dat ik niet altijd
even eerlijk ben

dat ik dingen doe
die op dat moment
voorbij gestreefd zijn

man man
het heeft wat in zenne

mezelf ont-dekken
en zien wat eronder zit
en voor welke reden

en zien
gewaarworden
en goedkeuren
met een glimlach

'goh, zie der passeert er weer één zenne'
ha!


TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten