19.4.18

VERLANGEN

ik verlang naar jou

wakker worden
een kus voelen
op mijn voorhoofd

je voelen uit het bed glijden
je voeten op de vloer
de waterkoker die aangezet wordt
water dat kookt
de deur van het toilet,
de klik van de wc-bril
je voeten op de vloer
stappen naar de keuken
stappen naar de living
tik van een kop
koffie op de tafel
je horen typen
de deur van het terras die opengaat

indommelen
opnieuw
wakker worden

naar het toilet gaan
half slapend of wakker
voor je staan
jij op je pc op pinterest
of Frontaal Naakt

jij die vrolijk opkijkt
verlangend
bewonderend zegt
hoe
mooi ik ben

je ogen zien
genietend
van mijn naakte
lijf

de uitnodiging van
een kop
koffie

jij die zegt net
een sigaret
te willen roken
op het balkon

ik die iets om me heensla
kloefers aan mijn voeten

naast je
buiten
achter je
mijn handen om je heen

g e n i e t e n d
van ons

s a m e n
zijn

het uitzicht
de lucht
de zon
de vogels
de Berk die volop
in bloei staat
de katjes die uithangen
met stuifmeel
zwiepend in de wind

duiven die achter elkaar zitten
in de nog kale bomen
2 duiven die elke keer samen
naast elkaar gaan zitten
een koppel
duiven in de Spar voor ons
takjes enzo sprokkelend
nest bouwen
eenden in het gras
kauwen in de bomen

blauwe auto's
onder ons
tellen

jij die zegt
er nog 1
te willen draaien

- -
mijn uitnodiging
nog in bed te komen
s a m e n

zijn
bij elkaar
in je ogen
kijken

je voelen
je aanraken
aangeraakt worden

nieuw kop koffie
opgefrist
lijven tegen elkaar
in je ogen kijken
verlange zien

kussen
strelen

een spel dat
zich
ontwikkelt

_TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten