19.5.17

Zoiets dus..

Hoe ik het voor me zie
mijn beeld
mijn gevoel
van het leven dat ik wil
leven.

Ik ben met anderen
ik deel met anderen
en laat anderen met mij delen.

Door mezelf te zijn
de dingen te doen
die goed voelen in het moment zelf

Mijn flow volgen:
waar heb ik nu zin in?
Mijn visie, gewenste realiteit
voor ogen houden
in mijn lijf voelen.

Een leven
met space voor impulsen
met een veilig basisgevoel
met een overvloed aan ruimte
met een overvloed aan ontmoetingen
met een overvloed aan sharen
met een overvloed me-time

Met een gevoeligheid
om te voelen wat mijn lichaam wilt
om te voelen waar mijn ziel heen wilt
om te voelen wat er gedeeld wilt worden.

Ik wil een plek om te zijn
in de natuur
te delen met de liefde(s) van mijn leven
Een plek waar ik thuis kan komen
die ik achter me kan laten.

Ik wil welkom geheten zijn
op verschillende plekken
door verschillende mensen
om te zijn
aanwezig
met mezelf en met anderen
om te delen
te co-creëren

Pay it forward
Ik deel mijn flow met anderen
vanuit mijn hart
wie ik ben
Anderen delen met mij
vanuit hun hart.

Ik wil uitgenodigd worden
Ik wil ondersteuning ontvangen
zodat mijn maandelijkse onkosten gedekt zijn
Zodat ik tijd en ruimte heb
om uitgenodigd te worden
om te reizen
om te zijn
om mijn flow te volgen
naar de mensen die op dat moment van belang zijn

Wie o wie voelt zich aangeraakt
om mij die support te geven?
Wie o wie weet een woning staan die vrij is
om in geleefd te worden?
Die op basis van overeenkomt en sharing gedeeld kan worden?

Wie o wie zijn mijn co-creators van dit moment
die mijn visie en realiteit co-creëren?

Laat de mensen tot mij komen..
alleluia