29.12.16

NEW WORLD


'alles valt op z’n plek’
Ik heb besloten om 
mijn leven anders in te richten
dan ik de afgelopen 40 jaar gedaan heb.
Nogmaals heb ik mij héél bewust buiten 
mijn comfortzone gezet.
Heeft het Universum mij een situatie geschonken
waarin ik uitgedaagd word om 
te weten dat “alles” goed komt.
Ongeacht hoe de situatie aanvoelt.

Ik wil kunnen vertrouwen, 
ongeacht wat..
Et voilà.. 
ik heb gekregen waar ik 
om gevraagd heb.

:c) Schoon hé.

Ik besef hoe langer hoe meer 
dat ik mijn eigen gedachten 
kan sturen. Ik kan kiezen voor 
die gedachten, die goed aanvoelen.
Dus kan ik hiermee mijn gevoelens 
in het moment bepalen.

En dus KIEZEN voor dat wat 
hemels, zaalig, opwindend, 
ontspannend, dankbaar, 
verfrissend, plezierig, fijn, .. voelt.

Met deze wijsheid 
- die ik het afgelopen jaar mij 
eigen heb gemaakt -
wil ik mijn leven zo 
vormgeven 
dat het lekker, 
ontspannend, vrij, afgestemd.. 
aanvoelt.

En dat is zoo wijs, 
de max!, tof
dankbaar!

Ik voel dat ik per moment 
wil kunnen kiezen:
Waar ik zin in heb. 
Wat goe aanvoelt..

Om vervolgens 
in het moment 
van inspiratie
te doen wat 
mij 
een goei gevoel 
geeft.

Van binnenuit.
In plaats van buitenuit, 
vanuit de gedachte 
dat ik iets moet doen
om ergens te geraken. 
Om een doel te bereiken.

Mijn groot verlangen van 
het moment is 
dat ik kan wonen
zonder omkijken 
naar de huisvesting. 
Huur/elec/water/gas/internet/taks/..
worden uitbesteed.

Ik wil genieten 
van het wonen zelf, 
de plek, 
de voorzieningen..

Ik wil mijn talenten delen, 
kunnen doen waartoe 
ik uitgenodigd word 
van binnenuit.
De ingevingen, 
impulsen, instinct, 
intuïtie die mij in 
een bepaalde richting 
sturen.
Mijn innerlijk kompas 
dat overzicht heeft 
en aangeeft hoe verders..

Het betekent een loslaten..
loslaten van de gedachten die 
mij vertellen 
dat ik afsteven 
op de afgrond, chaos, 
ongelukkig Zijn,..
als ik niet voldoe aan 
de opgelegde normen 
van de maatschappij waar 
ik deel van uitmaak.

Een loslaten van 
de drang 
naar zekerheid. 
Te weten waar ik heen ga. 
Wat er gaat gebeuren..

Het betekent een nieuw begin..

van creatief zijn, mensen ontmoeten, 
afstemmen op de gevoelsessentie
van het leven waar ik naar verlang. 
Dicht bij mezelf blijven. 

Regelmatig mezelf afvragen 
waar ik nu zin in heb. 
Efkes stilstaan en voelen hoe ik mij voel.
Wat is er? 
Hoe voel ik mij?
Hoe wil ik mij voelen? 
Hoe voelt dat?

Ik heb zin in vanalles..
Ik vind het fijn om te voelen 
waar ik zin in heb.
In dat specifiek moment.
Ik vind het spannend. 
Soms overwelmend.
Ik ontdek meer en meer 
mijn eigen handleiding. 
Hoe ik het makkelijkst 
mijn eigen flow volg.

Hoe alles het meest vanzelf gaat.

Ik ervaar dat 
elk moment 
écht nieuw is
en dat eerdere 
gevoelde impulsen 
zomaar ineens
kunnen veranderen. 
Omdat..

En dan is het soms 
aanpassen om 
een ‘oud’ verlangen, impuls 
los te laten
omdat 
het niet meer 
past in het huidige moment.

Ik post regelmatig 
hierover op 
en mijn blogs
wanneer ik mij daartoe 
geïnspireerd voel.

Een heel ander leven..
Een heel andere kijk en uitvoering.

Tot hier voert 
mijn inspiratie 
mij nu.

Mochten jullie
meer willen weten, 
vragen hebben, 
zelf geïnspireerd zijn..
Whatever.. 
laat het gerust weten 


Heb fijne dagen & 
geniet van de gedeelde 
gastvrijheid & liefde.

Tania Maria

          ❤︎
-JustBeing Me-

Delen vanuit 
Gastvrijheid & Liefde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten