3.8.16

GEVANGEN

gevangen
voel ik
me.

verward.
wat is waar
wat is het niet?

ik lees veel
hoe we allen
beknot worden

slapend gehouden
dat veel onwaar is
berichten in het nieuws
in de krant
op tv

in scène gezet
om het volk
op een dwaalspoor
te zetten

en dat werkt
mensen
gaan tekeer
tegen elkaar
misdaad op tv
in films
neemt toe

ik kan daar
al lang
niet meer tegen
mijn hart
doet zeer

ik lees geen nieuws
kijk geen tv
geen geweldadige films

ik zie hoe
mensen
opgeslorpt worden
door een macht
die alle burgers
willen misleiden
om de macht
te hebben

Velen worden wakker
Het is aan ons
om op te staan
om onze eigen weg te volgen
om op te komen
tegen die macht

Wij zijn de pioniers
de leiders
van het pure licht
dat straalt!

En toch
voel ik mij soms
meegezogen
met die zware energie
die zich een weg
baant
doorheen onzichtbare
wegen, deuren, poorten.

Het is aan mij
om mij altijd in
het pure licht
te plaatsen
om zo beschermd
en verbonden
mijn waarheid
te delen.

Een voorbeeld
te zijn om
vrij te zijn.

:c)
Om te dienen
om mensen te leiden
naar hun eigen thuis.
Binnenin
het pure licht.

Ahey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten