5.6.14

WAT HEB IK GENOTEN !

van deze prachtige! dag
tot hiertoe ;)

met alles
derop en deraan

héérlijk
heb ik mij doorheen
deze dag
bewogen

ook
bewogen gevoeld
plotseling
een spanning

onverwacht!
een pissig zijn
een korte kortaf zijn reactie

naar gekeken
naar gevoeld

en om een inzicht
gevraagd
bij dit thema

liefde gestuurd
naar een
oud stuk, oude pijn
naar de
betrokkenen van toen

heling
gewaargeworden

het zakte
ik kon weer
rustig ademen

liefde & licht
dankuwel!

Micheal
dankuwel <3 p="">
mezelf
dankuwel <3 p="">
Naresh, my beloved one
dankuwel <3 p="">
Heling van oude stukjes
en de dag verloopt
weer zonder rimpel
met véél liefde
en bewust zijn

Ik G E N I E T
van de zon op mijn gezicht
van de heerlijke maaltijd
van de inzichten, het realiseren
hoe'n grote impact ik zelf heb
op de gebeurtenissen
op mijn dag
op mijn G E L U K!!!


danku danku danku
aan Source Energy

XX

TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten