3.6.14

GEZEGEND

Voel mij ooh zoo gezegend
Hoe 'toeval' en de juiste energieën
van kracht zijn.
Ik werk met symbolen en hun helende krachten
een opleiding dat op mijn pad kwam
en waarbij heel mijn wezen resoneerde!
Ik moest en zou erbij zijn!
Ik merk tevens dat door de shift in mijzelf
ik steeds meer open sta voor inzichten
ik voel welke symboolkrachten
anderen in hun proces kunnen bijstaan
En als ik het aanbied en er toestemming wordt gegeven
voel ik zoveel dankbaarheid
om de mogelijkheid die het mij biedt om met deze krachten
te mogen werken.
In de toekomst wil ik dan ook professioneel
met deze krachten aan de slag
in een consult, zeg maar.
Want de energie mag stromen
in dankbaarheid en heling.
Mijn oprechte dank aan mijn goddelijk bewustzijn
en aan de andere werelden.

xx
TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten