23.5.14

-VANDAAG-

een nieuw moment
een nieuwe dag
vol momenten

een nieuw begin
oude stukken
oude krachten
oude overtuigingen

verlangen
naar
opnieuw
eigen
geluk

eigen
stappen
ONDERNEMEN

opnieuw
nog een keer..

proberen
doen

om datgene
toe
te staan
wat mijn
Ziel
verlangt

wat mij
plezier
verschaft

wat mij
vrijheid
verschaft

wat mij
voldoening
brengt

wat mij
geluk
geeft

mijn eigen
wijze
Zelf

toestaan

mijZelf
te zijn

elk moment
elke dag
elke week
elke maand
elk jaar

TOESTAAN

het oude
te laten
gaan
loskoppelen
bedanken
inzien
vergeven

mijzelf
deelpersoonlijkheden
ervaringen
siutaties

loskoppelen

mijn eigen
gps volgen


XX

TM


TIJD voor OPLOSSINGEN
OVERGAVE
GENIETEN
ER MOGEN ZIJN

HE LE MAAL!!!

  

voel spanning
in mijn buik

oei oei
energie
pfff
energie
oude struc(kut)turen
klaar
om het weer
over
te nemen!

hoeft niet
voeg me naar
mijn nieuwe gps

;c)

ik laat het toe
de spanning
het onwetende
het verlangen naar
r u s t
plezier
overgave
rijkdom
overvloed
t i j d voor mezelf
d o e n waar ik zin in heb!

Jeuiuj!!
Whoohoo!
Eindelijk!!

Yeah!
Hèhè
Amai!

JAAAAAAAA!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten