16.11.13

VREEMDE NACHT

vannacht
had ik de vreemdste dromen

ik droomde van ufo's
das al de 3e keer op
rij deze week

ik zag een grote
rood oranje planeet
naderen

de lucht was
gevuld
met kleine rood oranje
bollen
die naar aarde kwamen
met wezens
neem ik aan

ik was met een vrouw
zij was ingefiltreerd
zij was een wezen
van buitenaf

ze zei me
wat er ging gebeuren
we moesten allemaal
iets laten inplanten
als ik het mij
goed herinner

Vreemd..
ik weet nog dat
ik zei
dat dit de 3e
keer was dat ik
van ufo's
droomde
_

ben wel 3x
opgestaan
vannacht

het was speciaal
buiten
heel veel licht
van de bijna
volle maan
mystiek
met de mist
_

de laatste keer
werd ik al droomend
wakker

met pijn
aan mijn eierstokken
aan mijn milt?
en darmen?

ik droomde toen ook
iets speciaals

de djuu
het vervaagt

ik ervoer
een aanwezigheid
een gedaante
die
tot me
sprak

en dacht
aan de wezens
die zonder
lichaam
aanwezig waren

de pijn
was heftig
misschien
een schoonmaak
nu zo met
de volle maan
in aantocht?

een opkuis
van al het oude

ik dacht
aan een energiedrank
eerder op de avond
die mijn lichaam
vergiftigde?

mijn lichaam
dat protesteert?
ik word
steeds
gevoeliger

ik lier boeren
en de pijn bleef

verschoof zich
naar links

en dacht
aan diaree
vanwaar?

zag me mijn moeder
bellen
om dit weekend
af te zeggen

de pijn
duurde

ik streelde
over mijn buik
gaf liefde
en aandacht
dankbaarheid

en de pijn verdween
zachtjes

om daarna
terug te keren

ik liet het er zijn
ademde
..

tenslotte
viel
in slaap

op weg naar
de volgende
droom


TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten