14.11.13

IRRITATIE

ik ben iemand
van het dromige soort

mmm..
hoe zou het zijn als..

en dan kom ik soms
in de meest
interessante gebieden
van mijn fantasie.

der zijn zo van die mensen
die zijn van het
verstandige soort

niet voelen
maar doen! denken

en dat geeft conflicten
althans bij mij

en dan kan ik
gaan kijken
wat zo'n iemand
bij mij triggert

misschien is het wel
de drukknop
"doe eens gewoon"
"dromen zijn bedrog"
"met dromen alleen kom je der niet"
"gij zijt nen dromer"
"be realisitc!"
enz.

maja
ik kom in opstand
merk ik

heb zolang
naar andermans pijpen
gedanst
zo lang meegegaan
in wat een ander beter
vond

dat ik nu zoiets heb van
"sèg, laat mij mijn ding eens doen!
da van mij is ook goed,
als gij het anders doet, gaat uwen gang,
laat mij de mijnen gaan,
tips zijn welkom alleen
verstoot mij niet uit mijnen droom
want diene komt écht wel uit zenne!
nè!"


doet mij ineens
terugdenken
aan een bezoek
aan een medium
enkele jaren terug

zij voorspelde zoveel
dingen die mij zo beangstigde
ze zei dat ALLES zou uitkomen
hetzij met enige vertraging..
ik kwam al schreiend buiten
en was woedend op haar

nu kijk ik anders naar haar
want zij spiegelde mij het beeld
dat ik ALLES zelf in handen heb


IK bepaal..

en zo is hét.


Alle tips
zijn welkom
Feedback
alleen laat mij mijn eigen pad
gaan

dan laat ik jou het jouwe..


TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten