3.11.13

IK SCHRIJF JE

omdat
omdat ik
al honderden keren
naar je uitkeek

mijn blogs nakeek
om te zien
om iets te zien

het raakt me
ik raak mezelf

ik twijfel

wat laat ik achter?
..

ik voel je warmte
je zachte hand
langs mijn wang
glijden

ik zie
je sexy ogen
je prachtigste glimlach

je energie
je aanwezigheid

ik mis
de sprankel
van weleer

ik mis zoveel
de onbezonnenheid
het geluk
de vanzelfsprekendheid

de rust
de lach
de vertedering

de onbezorgdheid
alles kan
omdat het kan
zonder zorgen
gewoon doen

naar het strand
op de fiets
naar de ierse pub
na een frisse wandeling
door de stad

op een bankje
met een thermos
in het park
van de 'koningin'

bakker bart
voor een koffie en koek
samen voor de ruit
voor openingstijd

2 handen
in elkaar
een koude
van mij :c)
in die warme
van jou

'gewoon' samen


het is zoals
je zei

waar is dat gebleven?
waar

is er iets
anders
in de plek
gekomen?


hoe
hoe
komt
het dat
we
de liefde
bedolven
door
onze
zorgen?

door
tekorten

wat is er in de plaats gekomen?

waar vestigden
we
onze
aandacht
op?

wat

wat had
meer
belang?

de gedachte
dat
het niet
meer kon

dat
er
te weinig
was

en toch..
als je
doet wat
je graag doet

voel je dat geluk
die liefde
die vanzelfsprekende
dankbaarheid
puur
vol
aanwezig.

kijk
kijk naar
de positieve
dingen
zei je

kijk
alleen
daar
naar

zei je


ik
ik kijk

ik kijk verder..

naar
een plek
een
plek
waar

liefde is
de
onze

als
een vanzelfsprekendheid

zoals
ooit

nog
eens

ik
ik kijk

naar een plek
met natuur
met rust
in onze zielen
met
nieuwe
ideeën

met dankbaarheid!
elke dag
opnieuw

een besef
hoe het flowt
als wij beiden
in onze
eigen flow
naast elkaar
en met
elkaar
zijn

mijn ogen zijn moe
nu
slaap wenkt
ik sluit
hier af
en neem je
mee
in mijn
hart

de nacht
in.


Namasté


TM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten